Det går framåt...

Har ridit 4 träningstävlingar nu, sex rundor för min häst.
Och det går framåt, jag skulle verkligen behöva en riktig dressyrsadel, ska se om jag hittar en billig nånstans.
Det gör stooor skillnad bara att man kan sitta ordentligt.
Men iallafall, vi får bättre och bättre poäng för varje gång, och kritiken man får lär man sig av varenda gång.
Jag ska fortsätta tävla ett tag till, har precis bytat till ett annat dressyrprogram och det gick hyfsat, så nu ska jag bara komma upp i poäng där också innan jag går över till Lätt:B istället.

Men jag ska öva ordentligt denna sommaren så förhoppningsvis e min häst en helt annan till vintern, en bättre dressyrhäst.
Han har ju inte fått så mkt riktig ordentlig träning de senaste åren, men nu så har jag börjat skärpa mig med det.
Eftersom han inte kan hoppa så mkt så har jag bestämt mig för att satsa på dressyren med honom istället.
Jag har vissa mål jag ska klara och så fort jag klarat dem ska jag skriva ut dem här, men inte i förväg.

Eventuellt ska jag ha en till dressyrhäst till vintern men det är inte helt bestämt, annars får jag se vad jag får tag på om jag inte ska ha den.

Mvh

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag är osså ute efter en dressyrsadel... Har bara hopp och eftersom jag rider så himla mycke dressyr så tycker jag att det skulle vsrrt ett bra köp. Pinsamt att komma på l:a i hoppsadel:P

2009-06-20 @ 20:37:19
URL: http://bailenagleanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0