Det närmar sig ...

Japp idag e det tisdag och på torsdag kväll så smäller det, då är det dags att rida programridning i dressyr.
Nu börjar man få en sån spännande känsla i magen, man kan knappt vänta. Det är ju trots allt nåt speciellt även om vi inte ska vara helt tävlingsklädda jag och hästen.
Inte så mkt vitt kanske, men stiliga iallafall, bara en flätad man gör stor skillnad på utseendet.

Det är flera år sen jag starta i dressyr, men jag känner mig redo ändå har hårdtränat denna veckan.
Igår red jag programmet för min tränare och fick en massa bra tips av honom, och kommer jag bara ihåg allt det så kommer det att gå finfint tror jag.

Ja det ska verkligen bli kul, får se hur det går , går det bra så ska jag anmäla mig till fler, det var ett par stycken kvar innan sommaren.

Ja jag längtar faktiskt nu, önskar tiden gick fortare så man inte hinner börja bli nervös för det är jag inte än, men det kommer säkert.

Mvh

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du lägger in ett inlägg om hur det gick på tävlingen!



Det gick säkert riktigt fint fint får jag hoppas

2009-05-15 @ 18:34:48
Postat av: Anonym

2009-05-15 @ 19:25:41
URL: http://cataliinas.blogg.se/
Postat av: ida

vilken bra blogg du harr kolla in på min men jag har inte kommit så lonkt men du kan vell kolla:)

2011-01-09 @ 17:25:54
URL: http://wingie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0