Resultat ...

Så där ja nu var tävlingen avklarad + en till :)

Ja jag red ju en programridning i torsdags kväll och det gick hyfsat 151 av 270. Sen så efteranmälde jag mig till en i fredags, tänkte det var lika bra att  passa på medans man hade felen kvar i huvudet.
Jag fick ungefär samma poäng men inte samma fel och det är ju bra.
Tänkte ev köra samma program nästa månad för att försöka komma över 200 poängs gränsen.

(Ett litet råd :) En fiskfläta med en halv liter pälsglans håller inte länge även om man syr upp den , jag får nog skippa pälsglansen nästa gång.)

Det var mkt trevliga domare och man fick bra tips av dem på vad man skulle ändra på, så nu vet jag vad jag ska jobba på tills nästa gång.

Har träning snart igen och då ska jag öva på det.
Efter tävlingen tog vi ut hästarna barbacka och beta, så mysigt det var att ligga på deras ryggar medans de gick runt och åt gräs. Vi måste ha sett urlöjliga ut men roligt hade vi, det var bara ett smakprov på hur rolig sommaren kommer bli, tror jag.

Snart så fort vi fått tag på ett släp till så ska vi dra till stranden med hästarna, och DÅ blir det rally racer kan jag säga.
Båda två längtar efter att få raca med hästarna utan att behöva hålla igen och vänta på någon annan. 
Jag e rätt säker på att jag kommer att förlora stort men det kommer ändå bli skitkul, jag tror hästarna kommer att tycka samma också. Hi hi.

 Får se sen men jag tror det kommer att bli taget en del foton på stranden också och då kommer de upp här också.

Ha det så länge

Mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0