Väntar och väntar :) ...

Japp nu sitter man här och väntar, ska snart ge mig iväg till stallet.
Idag ska vi rida upp til en sjö och ha picknick där.
De kommer säkert att bli toppen, pannkakor, baguetter och muffins ingår i matsäcken ... mums.
Det blir säkert ett par bilder sen också som jag kan lägga upp här.
Vi e två som ska rida och två som ska cykla och jag tror att det kommer att bli roligt värre, kanske en liten racingtur blir av också, där e ju bra vägar för sånt.

Synd bara att det är mulet ute, solen titta fram ett par minuter innan men försvann ganska snabbt igen, men kanske man har tur och det iallafall inte börjar regna. Så länge det inte regnar e det ju lugnt, eller hur.

Japp jag lägger in bilder sen om där blir några bra ...
ha det så länge
MVH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0